forts.2

och så kom vi till år 2010 <3


nyåret firades i jeppis




den 6.1.2010 förlovade vi oss


det firade vi genom att åka till helsingfors och bo på hotel


kompisarna firade vår dag


släkten firade vår dag


vår kaka


till present fick vi bla. en veckoslut i en slalomstuga i himos


vi åkte slalom och bara njöt av varandra på tumis


jag var på abibal


påsken firades i jeppis


resan som räddade vårt förhållande <3 egypten


vi pussades i korpo <3


vi var till stockholm med syster, vi 3 hade hur kul som hellst!


ja var o såg på min jeppislägenhet


guddottern + tvillingbror föddes


jag flyttade till jeppis och började studera

efter detta blev det mörkt. allt sket sig. Det var en jobbig höst, så gott som svart. Ja klarade mig inte ensam, mådde inte bra och ville inte vara ensam. Julen firades hos mamma och i kyrkäng och nyåret var speciellt. Massa snö och is så vi åkte släde över isen till korpo, badade bunka och hade trevligt i kompisarnas sällskap.


och så var det slut på år 2010 och 2011 skulle börja. Inte viste vi då ännu vad som komma skall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0