gårdagen, juldagen

igår på kvällen efter all mat och alla kaffebjudningar for vi till harry´s. Harry´s är en lokal pub och där är det lite tradition att alla träffas på juldagen. Vi kom dit med karin o kim, där var massor med folk vi han just innanför dörren och sedan ringde antons telefon, en kompis ville ha skjuts. Jag o kairn åkte iväg, hämtade honom o då vi kom tillbaka 5 min senare var det KÖ. Hur jävla trögt var inte det? vi kom in efter ca 45 min väntande, kändes väldigt surt eftersom vi redan varit inne. Men i kön var massor med trevliga människor så vi hade riktigt roligt där. Sen kom vi in och träffade en massa gamla bekanta. Det var riktigt roligt, alla ville prata om och klapppa mig på magen :) frågade hur det kändes och så vidare. Riktigt kul ända tills vi var där lite för länge, som nykter finns de en gräns efter en viss tid eller ett visst klockslag blir människor för fulla. Och då blir det lite jobbigt, folk har lite svårt med att veta gränser men inte var det så jobbigt. På "hemvägen" åkte vi via åbo, för att äta på Mc donalds. ÄNTLIGEN har varit sugen på de hur länge som hellst! och sen kom stormen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0