gårdagen

gårdagen kom och gick i all hast jag han inte ens fota den obligatoriska onsdagsmagbilden. Efter att jag kommit hem från rådis sov jag en stund, sen kom Malin o vi for till skanssi, hon köpte lite julklappar och jag handlade ingredienser till kvällens knytkalasbidrag. Vi lunchade på rax, vilken lyx att äta med en flicka. Med anton går det alltid så snabbt, liksom äta äta och sen e man klar. NU han vi tala och äta i lung o ro :)

Sen styde vi kosan tillbaka till pargas igen, o fixade ihop lite rockeyroad. Lelle kom o hade me sig stuf till räksmörgåsar. Vi åt i godanro och insåg sen att vi ska vara hos karin om en halv timme. Hoppade snabbt i duschen o klädde på mig o sen åkte vi (ja med bil) ner till lelle´s o karin´s hus. Sminkade oss o sen traskade vi glatt över till karin. Som då alltså bor i lägenheten breve.


en bild på lilla kusin K då vi nuåret 2009-2010 bakade rockeyroad <3 choko e nami


såhär såg slutresultatet ut då, de såg lika ut igår :) o var lika gott!

Vi hade en riktigt trevlig kväll, det märks att vi blivit äldre och inte hade lika mycket sådär "privat" att diskutera. Men de e alltid kul att höra om vad andra människor grejjar med, speciellt för mig eftersom deras vardag är flere ljusår från hur min egna ser ut. Alla hade med sig något gott, där fans ostar i alla de smaker, vin, skumppa, julstjärnor, kex och chips. Vi åt tills de kändes som om vi skulle spricka, jag åt ju då inte ostarna och drack såklart inte vinet ;) men det räckte gott och väl till mig iaf :p vid tolv började folk vilja hem så ja körde hem dem o for sedan ännu upp till lelle en sväng. Vi hade inte setts på länge o nu när det kommer jul och allt emot så hinner vi inte riktigt umgås på några dagar. Vi satt nu o pratade på och mitt i allt insåg vi att klockan var halv 3. Då for ja hem o sova. Ja de va gårdagen i ett nötskal, en riktigt lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0