glömskans veckoslut

TYPISKT!! ja skulle ju på blodprov igår, men de hade jag inte kommit ihåg. Så nu måste jag beställa en ny tid, gud så dumt!! o de kom jag på ida, nåjoo får ringa dit på måndagen o beställa en ny tid.. nåjoo..

Annors då? jag funderar om jag har kännt bebisen, de känns som om en myra eller någo kryper omkring i magen och sen emellanåt känns de som en liten luftbubbla. De kan ju vara någo annat men de e en känsla som jag inte kännt förr. Det står i mammaböckerna att de inte är ovanligt att känna de första rörelserna i v.16 <3 får se snart blir de väl starkare och sen vet ja om de e magen eller bebis <3


såhär ser bebis ut i v.16 <3 börjar mer o mer likna en bebis klicka på bilden för att komma till sidan därifrån jag lånade bilden. Bilden är fotograferad av den kända fotografen Lennart Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0