i tomtens säck


iittala essence vinglas, både röd och vitvin.
+ en iitala karaff <3


en ordentlig grötkastrull


vantar och sockor som mommo stickat


sagaform skålar, som ja suktat efter hela december :p


en super fin vas :) vårens tulpaner kommer att se super fina ut i denna :)


en bok om att bli mamma, ska bli intressant att läsa den


en väldigt uppsakattad present, va e bättre än att shoppa "utan att måsta betala"??


mumin vinter muggen 2011


presentkort till nådendahls spa HUR lyxigt är inte de?!? jag och anton ska fara tillsammans <3


jag mamma o syster ska på teater, les miserables. Har länge velat se den men biljetterna kostar många pengar.


en stekpanna med LOCK äntligen :)


ett familjesmycke, har inte helt på koll varifrån de kommer men de ska ja säkerligen få veta så småningom :)

Det var det mesta, sen fick vi pengar, en tavla som ja ska fota sen då vi har hittat en plats till den och sen fick jag ett par mjukisbyxor, så att anton ska få ha sina egna ifred ;)
hur mycket fint som hellst, lite för mycket nästan. Men jag ska  njuta nu för i nästa år är det inte jag och mina julklappar som står i centrum mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0