Ida gäller det och imorgon smäller det!!

Sitter i morgonmålsbordet, ÄNNU.. Har datorn med mig som vän, o bebis i magen då såklart :) Ida gick vi in i en ny vecka IGEN! v.17 är det nu ren, GALET! ja ska lägga in ett inlägg om det senare.. Jag skall till skolan kl 13 så ja har ännu en timme på mig att slöa här hemma innan jag måste traska ner till bussen. Skönt med en lugn morgon för imorgon är det minsan inte lugnt alls, vi kommer ju att komma till stockholm halv 7 på morgonen.. BLÄÄÄ!! men kul ska de bli iaf.

Va ska ja annat berätta, fick en jäkligt hård huvuvärk igår på eftermiddagen/kvällen som aldrig riktigt ville ge med sig. Vaknade i morse med samma huvudvärk, men då tog ja en panadol. Som anton köpt till mig, han ha gått in på apoteket och frågat vilken värkmedicin han kan köpa till sin gravida flickvän <3 han är nog bäst, min anton <3

Nu ska ja fixa ett inlägg om den nya veckan o sen måste ja klä på mig lite mera anständiga kläder, toppi o mjukisshorts är kankse inte det mest lämpliga för årstiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0