Måndag morgon

Så var det måndag igen då, jag är ledig idag. Det behövdes verkligen! jag var så trött igår och inatt sov vi nästan klockan runt. Anton stackarn vaknade försent så han försov sig, men de e inte så konstigt med tanke på hur lite sömn vi fått de senaste nätterna. Nu käns det iaf bättre, ingen sömn + gravid = ingen bra kombo.

Igår fick jag höra en rolig nyhet över FB, en skolkompis från jeppis skall också få bebis i början av sommaren. Bara några veckor efter oss. Super roligt! De e så typiskt att de finns många som jag känner i jeppis som skall få bebis kring samma tid som vi, men här känner vi ingen ännu iaf. NÅjoo vi reser ju till jeppis allti emellanåt så vi får väl träffas då :) kul iaf att ha några att tala med som också bara tänker på bebisar, tror mina kompiar här börjar få skavsår i öronen snart ;) vi e i så olika livssituationer så de e jätte kul att få prata med någon annan om allt som har med bebisar och graviditet att göra.


inte det poppigaste samtalsämnet för andra än jag ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där med att ha lågt blodsocker alt. att inte fått sova bra gör mig riktigt grinig. Idag har jag haft en sådan dag!!! xD

2011-12-12 @ 19:43:09
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0