Ojojojdå

första dagen på bloggen igår som jag inte bloggade alls.. Det berodde helt enkelt på att jag inte var hemma eller satt framför en dator på hela dagen. Igår var det ju finlands självständighetsdag, o jag och anton blev bjudna på både lunch och middag i kyrkäng :) hur lyxigt är inte det?? så vi var alltså hela dagen i kyrkäng och på kvällen var vi uppe hos karin o kim o kollade på balen.. balen var ungefär lika trög som den alltid är men de hör ju liksom till att man skall se på den ändå, då vi kom hem därifrån var jag så trött så jag somnade bums = ingen tid för bloggen.. men idag är jag tillbaka :) ida ska ja också till skolan, de käns konstigt.. har ju inte varit i skolan på en vecka :p o imrn bär det av till stockholm :D nu ska ja lägga in veckans magbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0