Så var det onsdag igen

ONSDAG!! voi huhhu, jag hinner inte med mera! Ida ska magbilden komma, den kommer också bara jag orkar flytta bilden från kameran till datorn. De e tydligen skit jobbigt just nu.

Inatt drömde jag att jag rökte, helt galet massor. Jag vaknade och var helt i panik "härre gud ja kan ju inte röka som gravid" sen slog det mig att det som tur va bara var en dröm. Det har gått bra att sluta röka, sällan har jag ens saknat de, MEN ibland kommer det tillfällen då jag tänkt att "om ja ännu sku röka sku ja ta en cigg nu". De e bara att focusera på bebis i magen och så käns det inte ens som ett litet problem mera. Det borde vara förbjudet att äta skräp som gravid också, för då sku man ju inte göra de heller ;) haha lite diciplin måste man väl ha?!?


länk

Kommentarer
Postat av: Belinda

de e rätt lätt att sluta när man har nå att slut för! ja ha sluta två gånger nu redan :p både me sebastian å nu.. dum som ja va börja ja igen efter att ja sluta amma honom, men den här gången ska ja håll mej.. :)

2011-12-28 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0