sista inlägget från hemmadatorn

NU har vi allting packat, vi har badat bastu så vi är båda rena och fräscha och vi är på gott humör. Måste erkänna att jag är lite nervös för hur resan skall gå, mest på grund av mina hormoner. Anton är ju van men de andra två :/ nåjoo de e väl bara att bita sig i läppen o se glad ut. Vi får hoppas på att allt löper på som vi har tänkt, för så länge som de gör de så ska väl mitt humör också hållas någolunda i shack.


klicka på bilden för att komma till länken
(hoppas på att jag inte ska behöva ha denna min allt för ofta ;) )

Hatar då man ska på resa och blir osäker på om man nu har allt?!? väskproblemet löste vi galant, vi och vi Anton. Vi har en gemensam väska som anton bär på, sen har jag min egna handväska som jag själv har hand om. De e bara till båten och till och från hotellet som vi måste släpa på alla kassar. Annors är dom ju i hytten eller på hotellrummet. Skönt att ha det problemet löst, speciellt eftersom vi ska starta om sisådär en halv timme. Ja ska blogga lite från min telefon sålänge som vi e på finskt vatten, alltså ikväll. Men imrn kan det nog hända att de e tyst här på bloggen, OM vi inte har internet i hotellrummet eller på hotellet så kan ja uppdatera om hur vi har det. Ha en skön torsdag kväll!!

Kommentarer
Postat av: Tove Lantz

sv: va kul! :)

Har ni varit på första ultraljudet än?

2011-12-08 @ 18:47:31
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0