Smart malin, smart!

vi hade bandat ett program från fst5 som hette "hjärtljud" de handlade om unga par som fick sina barn. Det ena paret var på BB i ekenäs o födde sitt barn i detta avsnitt. De blev jätte mycke mera verkligt då de talade finska och svenska, blev nästan lite nervös för de gick som upp ett ljus för mig också. Där kommer jag också att ligga o skrika i maj, har på kän att jag minsan inte kommer att vara så värst trevlig att ha o göra med! ;) tycker lite synd om anton faktiskt..


klicka på bilden för att komma till länken

men ja borde kanske inte borde kolla på dessa program då jag e ensam, de känns som att anton också borde se. Får väl tvinga honom att se de senare ;) nu ska ja kolla på alla DVDfilmer som ha kommi äntligen ida!! ha en skön måndag förmiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0