Söndag

sitter i soffan o kollar på film, en dissney julfilm som vi köpte ida. De e samma film som jag o syster hade på VHS för läääänge sen :) fina små sagor, hoppas på att bebis lysnar lite i magen också ;) mysigt. Tänk va bra att bebis börjar höra just nu, då man går o småsjunger julsånger dagarna i ända. till grannarnas förträt då tydligen, vi fick en varning jag o anton för att vi sjunger, spelar musik o dansar omkring i lägenheten mitt i natten. De kommer som från ingenstanns, o den natten som de hade gett som exempel vet vi att vi till o me hade tvn på mute.. men men vi flyttar snart! de får nu stå ut med oss, som sjunger o skitar ner.. (anton fick order om att byta skor i arbetsbilen för att han skitar ner så mycket i trappan, höghus <3) snart sköter vi om vår egna skit :p o allt som kommer in me både arbetsskor o vagn :p


klicka på bilden för att komma till länken


nåjoo de va dagen de, inte mycket att skriva om. NU är precis alla julklapparna köpta, ALLA!! de e iaf skönt. Karin o Kim bjöd oss på paj ida, som kim hade bakat.. riktigt god va den :) de va nu min dag de, nu ska ja o bebis i magen kolla lite film o vänta på att anton kommer hem.. han jobbar o jobbar han bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0