stolt över mig själv

idag kom jag ihåg att gå till hälsostationen, tummen upp för mig! dessutom svimmade jag inte, fast de e bra att svimma där egentligen, för man brukar få en tripp o pepparkakor ;) men de e no skönare att inte svimma. Förståss fick jag telefon tid till måndagen, då som vi har presentation, MEN min grupp borde vara klar vid 11 tiden så ja de löser sig.

Inatt hade skit svårt att somna, kände mig konstig i hela kroppen. Somnade tillslut för att vakna en halv timme senare med världens magkrip, bad anton att hämta spyfatet för säkerhetsskull. Låg och svalde och svalde och tillslut somnade jag om. Ida känns inte magknipet mera, kanske de var något jag åt igår? skönt iaf att jag inte har ont i magen mera, för fast de helt klart var magknip och inte något i bebismagen så blir man ändå lite orolig. Men nu e de lugna puckar, sitter och njuter att mitt morgonmål och funderar på va ja ska hitta på ida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0