storm på G

det stormar där ute, sitter nästan o väntar på att strömmen skall försvinna. Men hittills har det hållits här, ida på eftermiddagen var jag o anton till kodin ykkönen o köpte fönsterprydnader. Silver hjärtan med ledlampor. Super nöjd är jag med resultatet, skall visa bild på det imrn, går inte att fota med iPhonen ikväll mera o ja orkar inte ta fram system kameran. Då vi kommit hem från åbo var vi upp en sväng till karin o kim på lite glögg, vi spelade också lite bilspel, o jag o karin va skit (bra) ;) nu ska vi bara käka lite kvällsmål o sen ska vi o sova.. bloggar mera imrn igen då jag är helt ledig. De ända som skall göras är att städa lite. SKÖNT!!

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0