204 dagar

snart är det mindre än 200 dagar tills grodan är beräknad, 200 dagar låter ju inte som så jätte lång tid. Eller jo de e ju nästan ett halvt år men så tänker inte jag ;) jag tänker bara att 200 dagar går snabt!
Symtom då? har inte skrivit på länge om hur jag mår. Men bättre, så länge jag inte är hungrig så mår jag fint. Godis skall jag inte äta på kvällen för då börjar jag må illa.

Saker som jag vill äta mycket av:
frukt (som jag annors också äter)
riven morot (de e int gott om den int e riven)
snapple mango (världens godaste dricka)
isglass

Saker som jag inte alls vill äta:
korv
gröt
potatis
kaffe

de e nu saker som jag kommer på såhär snabbt, men eftersom jag inte mår lika illa mera så finns de inte så mycke som jag inte kan äta.. de e lite från dag till dag också. Nu ska ja typ sova/vila en stund innan anton kommer hem. Undrar va vi ska hitta på ida då? vi får se bara han hittar hem :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Ja, det är lätt att göra av med alldeles för mycket pengar på bebisgrejer! ;)

Ah ok, det förklarar det hela, det är säkert mycket som skiljer sig mellan Sverige o Finland när det gäller sånt här... Spännande att följa dig då så man kan se skillnaderna =)



Nä, 200 dagar är inte längt, tiden bara springer fram nu tycker jag! =D

2011-11-04 @ 13:33:40
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0