En konstig sak

en konstig grej med att vara gravid som jag har märkt på mig själv är att jag inte kan somna om då jag vaknar på morgonen. De e otroligt störande! Liksom om jag vaknar kl 7 och måste på WC så somnar jag inte om mera. Detta hände både igår och idag, så ja har varit vaken sen halv 8 idag. Det känns så onödigt då jag vet att jag skulle kunna sova länge ännu. Nå kanske jag får någo vettigt gjort innan jag åker till skolan, typ plocka upp mina kläder eller någo. ska se va ja hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Belinda

Samma problem här.. En måron vakna jag halv 6 å kuna int somn om. Inte kul inte.. men som sagt, man hinner ju me en hel del då ;)

2011-11-09 @ 09:42:57
URL: http://www.belindaelisabeth.blogspot.com/
Postat av: Marica

De är att vänja sig med tidiga mornar=) Slut på sovmorgon o att sova hela nätter för en tid framåt....

2011-11-09 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0