Ensam mamma söker

Så ha man följt med hela serien o sett ALLA avsnitt, nu sitter ja o är arg för att "martin" enligt mig valde fel. Han borde inte ha valt Jane utan hon andra. Mammorna valde enligt mig rätt, men Pappan nej nej nej. Anton sitter o skrattar till mig för att ja tar de på så strort allvar, men de blir lite så att ha man följt med en längre tid känns de nästan som om man känner dom. De e lite samma som om man läst någon blogg en längre tid, då känns de också som att man skulle känna personen.. Nåjoo imrn på tv3 PLAY får man se hur det gick sen, de visade ren att ett av paren inte var tillsammans mera. Men HALLÅ hittils har inget av paren hållit ihop, fattar dom inte att man int hittar den rätte sådär??? nåjoo folk tycks tro de ändå, eget fel liksom. Dumt att man måste gå in på nete för att se vem martin valde, löjligt! tycker nog minsan att de borde ha visat de på TV!!


bild från google

Nu kollar jag med ett halv öga på mitt stora feta syrianska bröllop, e trött som bara va o ryggen värker. Den blev inte bättre av zumban den heller :( gonatt

Kommentarer
Postat av: thess

hahahahah! åh, min karl heter också Anton och han klagar alltid över mitt slaviska följande av Ensam mamma söker och jaaa, Martin valde helt klart fel! äntligen någon som förstår mig ;)

2011-11-22 @ 08:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0