Favoriten just nu

Ni som har/har haft barnvagnar, kommentera gänra med tips! vi vet ju inte sådär jätte mycket om vagnar men jag har alltid gillat emmaljunga. Denna vagn duo edge kombi är favoriten, vill ha olika ligg och sittdelar tycker vagnen är finare då, men de är ju en smaksak :)


denna vagn är favoriten just nu, både jag och anton gillar den massor. Dock är vi inte helt överrens om hjulen ;) allt kan man nu bråka om.. anton vi ha dom som e på bilden ovanför och jag vill ha dom hjulen som är på bilden under, dessutom har den som är på undre bilden bättre handtag. Men de tycker inte anton.. nåjoo som tur har vi ju ännu några månader på oss att fundera..



efter julen ska vi fara till den butiken som säljer emmaljunga vagnar här i åbo o se hur länge de tar att beställa dom. sen vet vi när vi ska köpa/beställa den. I slutet av april vill jag nog iaf ha den hemma. Längtar så tills vi får börja köpa dom här riktiga sakerna, o int "bara" kläder.. dessutom har anton förbjudit mig från att köpa kläder nu, vilket bara är bra eftersom jag inte har någo pengar ;)

Kommentarer
Postat av: Belinda

Vi har en exakt likadan som den första, men i andra färger. Och vi har varit super nöjda med den! och visst var det svårt när man gav sig ut i barnvagns djungeln, men för oss var nog emma ljunga ett självklart val, de känns allra tryggast. Man hör ju hela tiden om vagnar som e nästan rent av livsfarliga, men emma ljunga brukar klara di flesta tester!

Fördelen med hjulen ock korgen under vagnen på andra bilden är ju ifall du rör dig på ställen där det är mycke grus väg o.s.v, för den hålls renare, den övre passar bättre i stan eftersom man där i kör i rapa å liknand. men de där e ju också en smak sak :) själv vila jag också ha handtag som på nedre bilden men sen ändra jag mig, å än har int ja ångra mig ;)

Lycka till!

2011-11-20 @ 13:03:49
Postat av: Marica

Vi hade en sån. Tyckte nog om den men den är ganska klumpig att ta med i bilen o tar mycket plats. Om man rör sig mycket i höghus så kan den va svår att få in i hissen. I dag skulle jag nog välja en lite smidigare vagn=) Men stadig att skuffa är dem.



Tur att Anton stoppar dig lite med shoppande. Du har handlat mera babykläder under din första månad än vad jag köpte under hela graviditeten=) Du hinner även efter förlossningen handla, då vet du vad du tycker om att använda o vad du behöver.... Dessutom kommer ni att få massor i gåvor=)

Hoppas du mår bättre o att tröttheten har minskat=) Må så gott.

2011-11-20 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0