finska

nu har jag övat o läst och övat lite mera på vårt finska föredrag som vi ska ha imrn, björkebok palvelukoti. Inte sådär helt intressant men nåjo bara de tar tillräckligt lång tid så ska väl allt gå bra, bara vi blir godkännda!! ;) annors då? tja inte mycke nytt, ja o anton ha äti mat o nu e anton på jobb OVANLIGT eller vadå? själv sitter ja hemma i soffan o kollar på mysteriet på greveholm, en annan julkalender. Mogen är jag, men ja kan ju skylla på att bebis kan lyssna. OM några veckor kan den ju faktiskt höra mina hjärtslag o när jag pratar så att ;)


bild länk

svammel svammel, borde börja skriva på min raport också 6-10 sidor till på torsdag. Nåjoo 2 dagar ännu ;) bra med tid eller?!? nåjo kanske jag ändå sku börja kolla på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0