Första advent

Men ännu är inte första ljuse tänt här hemma hos oss.. vi kom hem från åbo för en stund sedan. Hittade inte någon fin stjärna där så de fick bli en från tarjoustalo i pargas, snacka om nödvändigt att halva dagen for till det. Nåjoo vi hade  iaf helt kul :) vi käkade på rax ida, antons ide :) de var mumsigt värre som vanligt, sen åkte vi till mylly. Där träffade vi karin o kim, vi drack en kaffe med dom. (eller killarna drack kaffe men iaf) sen traskade vi (jag o anton) bara runt lite innan vi kom hem.. NU är anton på jobb en stund o jag skall traska ner till karin.. så att trevlig 1a advent till er alla bara :)


min goda mat ida


o min super goda efterrätt. bärpaj med vanilj och vispgrädde till :)

Nu ska ja ut till regnet och rusket, usch för detta väder ändå!! vill ha kallt o snö NU!!! Hörs senare, då ska ja lägga ut bilder på hur fint vi städat och (förhoppningsvis) pyntat! Vi hörs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0