(god) morgon

ingen god morgon för mej ida inte, vaknade och fick ränna till vessan. Sen kan väl alla räkna ut va som hände, usch alltså kan man vakna på någo värre sätt?!? var helt matt efter att spykalaser var slut så ja gick o sova igen. Nu känns allt bra igen o ja ha ätit en skål med kvarg. De e de som e de sjuka med att spy på grund av graviditeten, de går om lika snabbt dom de kommer.. Typiskt dessutom att ja ska spy just då ja går in i v.14 då ALLA säger att illamåendet ska gå om.. nåjoo undantaget bekräftar regeln och jag har ändå inte mått så mycke illa som andra (har läst deras bloggar). Nåjoo som tur är min smågrupp förstående så de blev inget större problem av att ja blev hemma o vila.. Ska släpa mig till skolan till kl 15 nu ist, en föreläsning o sen e de veckoslut <3

Kommentarer
Postat av: Belinda

Så hade jag också, först efter vecka 12, då illamående borde gå om, så började jag spy. Inge roligt alls. Men de e ganska lustigt för helt plötsligt när jag åt kuna jag böri må riktit illa å få fara å spy. Sen mådd ja prima å de va bara å fortsätt att äta :P Haha.

2011-11-17 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0