hemma från rådis igen

Allt såg bra ut :) så skönt efter veckans oroligheter. Efter en liten stund hittade rådistanten ett litet pickande hjärta <3 idag låg pulsen på 150+. Såå skönt att få höra den, vi hörde också några små bubblor som var ljud då bebis rörde på sig. Vi har en liten vilding där inne! h*n flyttade på sig helatiden så att rådis tanten fick leta efter hjärtljudena flere gånger. NU kan jag andas ut igen en gång. Vi fick också resultatet från nup-testet(som kollar sannolikheten för kromosomavvikelser) jag fick sannolikheten 1:49000, så risken är väldigt liten. Även om inte testet är 100% måste jag säga att de känns väldigt skönt! Nu ska ja äta morgon mål o sen ska ja städa lite tror jag :)

bild lånad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0