Hopplös

Denna vecka har jag sovit till typ 11 varje dag, har vaknat x antal gånger för att gå upp o kissa men sen har jag hör och häpna somnat om. Vet inte om ja ska tycka att de e bra eller dåligt? för de e ju ganksa onödigt att ligga o dra sig i sängen halva dagen.. men samtidigt så e de skönt att få sova. Så mera positivt än negativt då kanske?!?
Ikväll blir de IDOL och pizza med karin o kim, vi ska laga hemmagjord pizza ida faktiskt. Mums, de ska bli gott :) Men innan de måste jag få min sista uppgift gjord, deadline är det natt kl 00.00 så ja har ju några timmar på mig ännu ;) allti måst man ju lämna någo till sista minuten ;)
Nåjo nu ska ja fixa morgonmål till mig iaf.. o sen ska vi se va denna dag för med sig för trevligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0