kvällen börjar lida mot sitt slut

Idag har varit en dag som jag varit väldigt trött, (något som hör till graviditeten jag vet! men de e påfrestade iaf). Hade super trevligt med Ale, snackade på och tiden flög iväg. Vi måste ses oftare!! nu då vi bor så gott som grannar också. De e roligt med sådana kompisar som man inte träffat på länge men som då man träffas käns det som om de var igår men senast sågs!

jag och ale i ONLY för många många år sedan :) snygga var vi iaf

Nu blir det TV tills ögonen inte orkar mera, vilket kommer att vara snart! imrn är en ny dag och insdag dessutom, då kommer en ny magbild. Får se om det hänt något denna vecka? går ju ändå in i v 13 på torsdag <3
De va allt för mig för idag. Nu blir dett glögg och kvällsmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0