Magen <3


såhär ser massen ut ida
(nu e de fotat på eftermiddagen så ja ha ju äti o så så den e lite mindre på morgonen)


såhär ser utvecklingen ut de senaste 5 veckorna <3 börjar bli tjock nu minsan :D

Annors mår jag och magen bara bra, växer så de knakar vilket också märks. De börjar spänna i magen liksom man känner att allt töjs ut. Det rivet i sidorna..men de gör inte ont! jag tycker att de e otroligt att se på bilderna på hur magen växer, de e liksom nästan lite otroligt hur man blir så rund på 5 veckor. men jag njuter, de låter konstigt men jag njuter av att se min masse växa, ja längtar tills den blir super stor och ivägen <3 ja längtar tills det syns helatiden o inte bara på foto, kankse de syns också ja vet int ;) nu ska ja vila en stund, sen ska ja i duschen o anton skickade att vi sak på namnsdagskaffe i eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: julia

ooooj va magen ser stor ut redan! längtar! tuusen kramar från grodans moster!

2011-11-30 @ 13:38:14
URL: http://fearless.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0