muffins och tårar

Livet är fan orättvist! i dagens avsnitt av drömmen om ett barn fick man först se ett överlyckligt par som efter många IVF försök och sedan mitt i allt hade blivi spontangravida. De var så lyckliga och stolta, men sen då de var på de första ultran så hittades bara en tom hinnsäck utan hjärta :/ fy fan! tänk om det skulle hända oss, mitt i allt så finns där inget mera :( o de paret som de handlade om hade dessutom fått ett missfall tidigare. Människor blir gravida till höger och vänster och gör aborter och vissa människor önskar inget hellre än att få bli gravida och få en bebis. LIVET ÄR FAN ORÄTTVIST!

annors då? jag o lelle var hos oss hela eftermiddagen, vi åt pizza och fixade skolarbeten! jag vet! hur duktiga är inte vi?? sen ringde sofia och bjöd dit lelle, ja hade tur och fick också följa med ;) hos sofia bakade vi super goa muffinsar (eller hur?? ;) ) blåbärsmuffins med vitchoklad, helt goda nog men de var LILA. Tyvärr blev deras utseende väldigt osmickrande, men vi smaskade på iaf..
nu ska ja gå i sängen o sova, anton ligger här på soffan breve och snarkar redan ;) skönt med veckoslut snart, bara fredagen kvar!

Kommentarer
Postat av: ronja

livet e verkligen orättist joo :/ andra försöker o försöker o får bli gravida men sen så vips så e allting borta :( så jätte hemskt.

Tycker annars o din blogg o lycka till med grodan, hoppas allt går bra :)

2011-11-04 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0