Söndagen den 20 november

Mamma bjöd på mat ida, LYX!! anton var ju på jobb så jag tog med mig den senaste harry potter filmen och gick över till mamma. Jag o syster satt o kollade och hittade på lite parodi idéer. Såndän slö söndas humor ;) mamma bjöd på broilerlåda, de e super gott!! Anton kom också till mamma o åt, sen blev de glögg med peppisar. Efter de for jag o syster till IKEA o söka lite hemligheter, tyvärr blev saldot väldigt klent denna gång. Det positiva var att vi fick tid att umgås. vi stannade i ABC på vägen hem o handlade hotdog till kvällen..
Anton har varit super duktig ida o kokat kalops så att vi har mat imrn, blev ju inte ida nu då vi blev bjudna på mat hos mamma.. hör kommer lite bilder på kalopskokningen


vårt finfina kött


anton skär lite kött


här puttrar allt i grytan

hoppas att de e gott för annors har vi ingen mat tills imrn. Nu ska vi fortsätta kolla på familjen annorlunda syrran o ja.. o sen ska ja fixa ihop ett finska arbete, fy faaaaaaaaan!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0