Trögt

Ligger hemma på soffan, fortsatte att spy ännu imorse. Undrar nästan om jag har fått magsjuka?!? För jag mår helatiden lite illa nu, tidigare har det varit så att jag börjat må illa pang, spytt o sen ha de blivit bra efter en stund. Dessutom har jag snuva och huvuvärk så ja e väl sjuk. Har sovit väldigt dåligt inatt, vaknat av att jag ha varit kallsvettig. Undrar om jag hade lite feber inatt. Nu då jag mätte hade jag inte. Hela kroppen värker, delvis är det muskelvärk från gårdagens zumba o dels värker ryggen och nacken. Gnäll Gnäll Gnäll!!


bild från google

Nu ska ja försöka vila lite till o se om jag skulle må bättre sen. Vi får hoppas på de iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0