WTF?

det ringde just på dörren här hos oss, SHIT tänket jag TV licensen :o gick iaf o öppnade var förberedd på att säga nej du får inte komma in :) o där står en jappe med en mat låda (sån som typ åldringar får) o säger "hej varsågod!" ja titta på han o sen sa ja "hördu den där ska nog inte jag ha!" då såg han frågande på mig o fråga om de fanns flere med samma efternamn som jag. Det finns de säkert ja har ju ett ganska vanligt efternamn, så han fick ta sin matlåda o leta vidare. Nu i efterhand så sku ja bra ha kuna ta den ;) börjar bli hungrig o vi har inget här hemma som jag kan äta till lunch, men då skulle ju någon gammal åldring har blivit utan sin mat, o de sku ju ha vari lite orättvist. Dessutom skall ja ju bli socionom så ja kan nog inte stjäla mat från äldre ;)

mattjuven malin :) bild lånad från google



Nej nu ska ja hoppa i kläderna igen (byta om till mjukiskläder) o fara till åbo o hämta hem syster.. tror de får bli subway i åbo också. de e ändå flere timmar tills de blir tacos. Mamma ska också äta me oss ida, trevligt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0