Apelsin

Det blev morgon målet idag, C-vitamin lär grodan inte lida brist på iaf.. Mandariner och apelsiner slinker ner.. men de e ju OK att äta dom. de e hälsosamt och mycket bättre än allt annat som jag är super på.. hamburgare och franskisar och så vidare.. jag är suger på vanlig mat men ren tanken att måsta stå o laga den gör mej illamående.. knepigt detta med illamående.. nåjoo men att skala en apelsin gick bra efter en stund, skulle nog ha önskat att A skulle ha varit hemma och kunnat göra de för helt bra kändes de int.. Men ja tvingade mej själv, liksom KOM IGEN nu du kan nog skala en apelsin och efter att jag skalat halva och vant mig mej lukten en stund så gick de ;) hohohoo..

i övermogron är det ultraljud, börjar bli nervös på riktigt nu, tänk om allt int e som de ska?!? försöker slå bort dessa tankar men ibland bryter de igenom iaf.. nåjoo ikväll hinner jag inte fundera på de iaf.. skönt!

Jag gjorde "ring-testet" över magen idag, man skall tydligen kunna "spå" om grodan är en flicka eller pojke.. man skall ta en förlovningsring och ett hårstrå och hålla ringen dinglande över magen.. om ringen börja pendla fram och tillbaka så blir det en pojke och om den börjar göra små cirklar så blir det en flicka.. min ring började snurra runt vilket då borde betyda flicka.. A är tror att det är en flicka.. jag börjar mer och mer för varje dag också tro att det är en liten tjejj.. men men vi ska se :)



är det en lite phoebe eller en phoebo?!? <3

Kommentarer
Postat av: Gudmormor :)

Haha, det finns en förklaring på det där. Du på verkar pendeln med små omärkbara rörelser. Testa tänka på att den byter riktning så kommer den att göra det! :)

2011-10-18 @ 11:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0