en fjärdedel

Nu har redan en fjärdedel av min graviditet fari, tänkt!! om 30 veckor är bebis beräknad <3 tror att de kommande veckorna kommer att gå snabbt! kring nyårsafton har halva graviditeten fari, och hur snabbt går det inte från november till jul och nyår? bli lite nervös då det går så snabbt!

Tankar annors då? de senaste dagarna har varit tunga, mått mer eller mindre illa hela tiden, men idag känns det bättre. Har inte mått så illa, vilket är otroligt skönt! Annors börjar det kännas mer och mer som att vi verkligen skall få en bebis i maj. Vad mera? det händer inte så mycket just nu, magen känns uppsvälld och blir stor till kvällen, mina tarmar gillar inte att dela plats meb bebis ;)

Jag är lycklig och nöjd mer hur livet ser ut just nu, jag är stolt över att jag skall bli mamma och att anton skall bli pappa. Jag vet att vi klarar av detta och att det kommer att bli super med en lite bebis i vår familj.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! Vilken trevlig blogg du har =) Har kikat igenom lite snabbt nu! Jag har också en sån där gravidbok som du köpt =) Den är rolig att fylla i =)



Ang fosterrörelser så började jag känna något annorlunda i magen, som fiskfladder, redan i v 13-14 typ!! Det är ju jätteovanligt för en förstföderska, till och med hon som gjorde UL på mig sa att det nog var tarmarna, men nu VET jag att det var bebben, för sparkarna känns precis lika fast starkare! =)Vet inte riktigt när fladdret gick över till buffar, och vet inte om buffarna blivit sparkar än, jag har inget att jämföra med, men det känns iaf starkare och starkare, så det är kul! =D



Har du haft en bra grav hittills?

2011-10-29 @ 12:21:45
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Tack :)

2011-10-29 @ 14:18:17
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0