Första inlägget



tadaa detta resultat kom upp på söndag morgonen, alltså den 2.10.2011. Det var inte väntat men inte heller helt oväntat, mensen hade varit borta ett tag och jag började ha mina misstankar. Dock tog jag ett negativt gravtest för några veckor sedan vilket gjorde att jag slog bort alla tankar om graviditet. På söndag morgonen då jag vaknade tänkte jag iaf att nej nu ska ja nog kolla en sista gång ännu sen måste jag ringa till min gynekolog. Och då ploppade det fram GRAVID! Jag blev galet överraskad och glad, jag ringde direkt till min älskade sambo <3 han blev överlycklig, snäppet lyckligare än jag kändes de som.. efter att första shocken lagt sig började vi fundera, vi bestämde oss för att våra föräldrar och närmsta kompisar skulle få veta, vi klarade helt enkelt inte av att vara tysta ;)

Nu har några dagar gått, börjar så småningom vänja mig vid tanken att jag är gravid och skall bli mamma. Det känns väldigt spännande och skrämmande, men jag vänta och längtar. Imrn skall jag till Rådgivningen, då ska vi väl diskutera allt som har med graviditeten att göra. Det skall bli intressant och spännande. Jag är lite nervös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0