FY hel*ete

vilken dag, kusinerna for hem :( låg med tårarna i ögonen och saknade dem bara några minuter efter att de åkt :( de har varit tyst som bara vad då barnen inte är här mera..
Snälla faster hämtade hem lite presenter till mig, anton och grodan från stockholm <3 2 st gravid tidningar som jag läst från perm till perm. Spännande! dessutom fick vi första plaggen till grodan av märket lundmy of sweden <3


världens sötaste dräkt/pyamas <3


och strumpor <3 cutie!

det tackar vi massor för! super kul :)

Efter att jag lipat klart somnade jag och sov ända till kl 15. Så skönt! var helt enkelt helt slut efter veckan. Har mått skit hela dagen, nu har det blivit lite bättre efter att anton fixade mat till mej <3 fick kyckling med ris och vitlökssås :) de var de enda som jag kunde tänka mej att äta idag..

jag var också och hämtade ut ett paket som hade kommit till mej :) de var ju helt kul!


en fyll-i-bok som man skall fylla i varje vecka under graviditeten. :) det har jag fixat med idag då jag bara luggit på soffan. De e galet hur illa jag mått idag alltså.. fy usch och blää!!


såhär ser uppslaget ut som jag skall fylla i mot slutet av denna vecka :)

kulkul med lite paket!! idag iaf då jag mått så illa.


Kommentarer
Postat av: emilia' - 16 och gravid

vart har du hittat den boken? :)

2011-10-27 @ 19:54:41
URL: http://eemilialindbom.blogg.se/
Postat av: Malin

Den beställde jag på nätet från adlibris.com :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0