Gårdagen och morgonen

Igår kväll var jag anton o K en sväng till kyrkäng, anton skulle hjälpa till med husbygget och jag o k for in och leka med antons mamma :) k hade jätte roligt och vi andra också.. M var hemma med syster så länge så de fick lite egen mys tid de också :p

A´s mamma körde hem oss så att K skulle slippa o sova, vi satte på mumin i sovrummet och låg o mös och kollade på de. Barnen somnade super snabbt och jag o anton satt i köket och drack te <3 såhär vill jag också leva mitt liv hela tiden men barn o anton. vi är ju på bra väg ren ;)

ida då? vi sov till kl 10 :) vadå lyxiga barn? anton o K for till butiken och handlade medan jag o M mornade oss.. sen åt vi morgonmål och jag o M gick i duschen och tvättade håren :) skönt! nu kollar vi på TV, barnkanalen :) de e pop!! senare ida ska vi hem till vårt gudbarn och alla hennes bröder. Vi ska bli bjudna på lunch, super LYX!!
Nu drar vi till kyrkäng och kollar på traktorer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0