halsbränningar

usch, har någon tipps på hur man blir av me de?? säg int piimä för de e int gott ;) hahah

idag har jag lagat super god mat, jag blandade ihop mozarella-tomatkross makaroner chamissar och soltorkade tomater, stekte broiler och lade biffarna ovanpå röran.. över detta hälde jag sen matlagningsgrädde.. o de blev super gott :)

annors då? mina böcker från CDon kom idag, äntligen!! igår då jag trodde att de kom men sen inte kom blev jag skit sur!! men ida e allt bra igen.. imrn e ja då ledig, måste på blodprover imrn också.. blääääää!!!

Kommentarer
Postat av: marica

Jag har hört att en del tycker att mandlar hjälper. Dom sa i fråga doktorn på tv att mariekex kan också ha samma verkan, den binder den sura vätskan i magen så den inte kommer upp. Hade själv jätte mycket halsbränna men jag åt Rennie, de får man äta när man är gravid=)



Lycka till o må så gott=)



Marica

2011-10-20 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0