Kela lådan



Jag surffade runt på KELAS hemsidor och hittade babylådan. Detta är en låda som alla får från KELA som skall bli föräldrar. Lådan byter i maj 2012 så jag kommer att få den "gamla" alltså den från 2011 ;) här finns allt möjligt trevligt, allt från kläder till kondomer och tygblöjjor.. Sådär semi könsneutrala e dom också, det konstaterade jag att det inte finns gott om i butiken.. allt är flickigt eller pojkigt.. o eftersom jag int vet va de e för typ som växer i min mage <3

Hittills har jag bara köpt 3 st bodyn men jag har ju vetat att jag är gravid i 5 dagar bara.. ;)


Dessa söta har jag köpt i storlek 50, vilket betyder att dom kommer att passa riktigt i början <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0