Längtan efter ett barn

Sitter och äter frukt med lelle i soffan. Vi har kollat på programmet längtan om ett barn. Usch och blä ida fick alla negativa resultat på gravtesten :( känner mej skylldig som bara blev gravid sådär. Utan att jag ens försökt, då vissa försöker i flera år. Nåjoo jag skall uppskatta detta och vara lycklig över det varje dag!! trotts att jag mår lite illa ibland.


detta skall jag vara tacksam över!! förstår mer och mer att alla faktistk inte får vara med om de!!

Jag o lelle skulle på loppis ida, men tror ni inte att loppisfanet var stängt då vi kom dit. Jepp!!! de hade stängt typ 5 minuter innan vi kom. Vadå typiskt!! Vi åkte till skanssi istället och handlade för fullt pris. De gick bra de me! köpte I<3Mom/Dad byxor till pyret. Sen handlade vi till tacos och fruktmys. O inget snacks ;) bara en liten chokladstång X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0