nervösare

nu ligger vi i sängen, klarvakna.. nervösa.. vi vet int ens rikit för vad, hoppas att allt e bra.. be för att allt e bra.. hålltummar och tår.. om 12h så vet vi, skönt..

idag på eftermiddagen var vi till mindes och äta, jag och nötinnerfile med gräddpotatis.. super gott!! det tackar vi svärfar för :) sen bestämde vi (jag o A) oss för att gå ut o gå :) vi gick nästan 8km och det var super skönt! måste göras om snart.. de e så skönt att bara traska omkring och prata och få friskluft :) sen kom karin o kim, jag o karin satt och snackade medans killarna försökte fixa en lampa som ändå sen var sönder.. :) sen åt vi karelskapiråger med äggsmör, super mumsigt.. o nu ligger vi här. En skön söndag med andra ord :)

nu ska ja sluta för jag använder för mycket smailisar och punkter.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0