Nu sover småfisarna

Det var lite tårar ikväll då busungarna skulle sova. Det började med kakkabrått och sen kom tårarna och sen började båda ;( jag med mina hormoner bölade också då ja kramade de stackars små liven. Nå efter att ena luggit o kollar på mumin och andra somnat i min famn på soffan kröp lillbror upp i min famn och somnade han med. Det var bara att bära i sötnosarna i sovrummet och nu snarkar de minsan skönt :) nu är det bara ja och anton som borde sova, ja är så övertrött att ja inte ens är trött mera :/ nåjoo vi ska kolla lite på tv ännu, eller anton kollar för han ser på den finska filmen om Matti Nykänen. Mina intressesmurfar hoppar inte så jätte högt för den filmen.. läser lite bloggar ännu o sen är det gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0