Så skönt

Nu är arbetet klart, vi är nöjda och glada med resutatet.. Malin åkte just vidare till sin häst och jag sitter o kollar på sjukhuset.. det handlar om allt mellan himmel o jord, bebisarna e min favorit ;) hahah konstit va?? har ätit lite mera mumsig kvarg också, nam nam. De e typ de ända ja kan tänka mej att äta ida. Min matlust har försvunnit som över en natt.. innan har jag kunnat äta allt men nu smakar inget och allt äcklar mej. Nå tur att kvargen smakar iaf :) så får man något i sig, för äter jag inte så börjar jag må ännu sämre.. försökte äta i skolan men de gick inte.. tycker inte annors om grönsaksbiff o ida sket de på sig totalt.. Malin hämtade mat från hese o jag försökte mej på en juusto, njaa inte heller de gick.. några tuggor och några franskisar sen började jag må illa. Tvingade då i mig nästan allt!! blää hatar att tvinga mej att äta men jag måste ju med tanke på bebis <3

så nu visst ni de, spännande eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0