Sådär ja :)

Nu e jag hemma igen, jag var via apoteket eftersom jag måste köpa D-vitamin. De e tydligen mycket viktigt i graviditeten. hos rådis var jag i lite på en timme, vi pratade och så tog hon en massa blodprover. Hon testade mitt blodtryck som var BRA, mitt HB var utmärkt och urinet var rent :) skönt att höra.. dessutom tog hon ett blodprov för att utesluta könssjukdomar och HIV, jag borde ju inte kunna ha någo av dem men då testet e gratis så e de väl bara att go for it :)

fick hem en massa papper, om mat och träning och förlossning o ja you name it. Också ett häfte som A ska läsa ;) Sen fick jag telefonnummern till Medisonar i Åbo, jag ringde och fick faktiskt svensk service! beställde en ultraljudstid <3 fick tid till den 17.10, behöver jag säga att jag längtar?!? nå de e 2 veckor dit ännu.. då jag var i apoteket kunde jag inte hålla mej utan jag ville köpa ett clear blue test och få ett test som jag kan spara (dessutom ville jag dubbelkolla ;) ) och med det samma kom det ett fint pluss <3


kan det bli tydligare?!?

är nog skit lycklig!! det börjar liksom bli verkligare nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0