tillbaka till vardagen

nu är det nog pratat om hur många som läser och att det är oficiellt på fb.. nu tillbaka till vad bloggen skall handla om.. nämligen GRAVIDITETEN

imorse mådde jag riktigt pyton, vi hade inget här hemma som jag kunde tänka mej att äta så det blev mandaringer som vanligt.. hihi.. men sen gav iaf illamåendet med sig. skönt!! hatar att vakna på morgonen och må dåligt.. o sen måste jag ta mina vitaminer för att bebis/bullen/grodan (kärt barn har många namn) skall må bra. Allt utom en tablett går bra, den smakar så skit direkt man får den i munnen och sen är stor som jag vet inte vad. Men ner måste den också. fast den ibland kommer upp och svänga några gåner ;) mysigt speciellt då man färdigt mår bra ;)

Annors har jag inte gjort mycke idag, varit på FB. O käkat pizza.. hälsosamt?!? javisst!!! nu kommer snart frida hit. Får se om hon varit på FB ida o vet nyheten eller om ja får överraska henne också ;)

förresten så kan ni också läsa lite om min graviditet på min systers blogg.. lite annat perspektiv så de kan ju vara intressant.. kika in där vetja :)
http://ninetofive.webblogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0