Torsdag

blev bjuden på lunch i kyrkäng, ida smakade det helt ok, pasta med maletkött så de e ju int så speciellt.. annors har jag bara käkat mandariner och några turkisk peppar :) de smakar bra :p
somnade i bilen påväg hem från kyrkäng o då vi gick upp fortsatte jag sova på soffa, jag måste typ sova på dagen för att orka. Mitt humör är annors också en jäkla berg och dal bana och om man lägger till trötthet blir det riktigt bara kaos.. har annors int världens bästa humör men nuförtiden är jag ett monster mer eller mindre.. stackars A..
nåjoo ikväll ska lelle o matte komma hit o kolla film, de ska bli skojjigt.. länge sen vi umgicks med dem :) hoppas bara att jag inte somnar innan filmen är slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0