Blir sur på sonera nu

Vi har inte ännu heller fått vårt internet flyttat. Snart har vi varit utan internet i en vecka. Fast vi visste ju att vi antagligen inte kommer att få det innan måndag, men nu är det ren onsdag! Vill ju kuna blogga som vanligt! Det blir inte lika bra då jag bloggar från telefonen. Nåjo bara Anton kommer hem så får han ringa till sonera och fråga varför vi inte ännu heller har internet.

Annors stortrivs jag här. Kakelugnen är som grädden på moset! Super mysigt :) och sen såklart allt utrymme, fast jag inte riktigt kan förstå hur våra möbler från förra lägenheten (som var halva storleken av denna) fyller upp denna lägenhet så mycket. Sen bara vi får internet igen så ska ni få er en liten rundtur :)

I magen märks det att utrymmet för busbebben minskar hela tiden. Jag känner inte så mycket SPARKAR mera utan bara rörelser. Tänk imorgon är det bara 7 veckor kvar tills bebben ät beräknad. 7 veckor! Hur snabbt går inte de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0