förberedelse inför kvällen

Sitter och försöker planera och klura ut vad vi skall äta för gott ikväll, något grillat skall det vara men ungefär där tar ideérna slut. Kanske det får bli biff? det brukar ju vara super gott i alla fall, och en god sallad. Får alltid lite stress då vi skall ut till stugan, för där finns inte någon butik som är öppen speciellt länge så om man glömmer något måste man leva utan det. Vilket ju i och för sig inte är hela världen men det ger mig lite stress i alla fall. Nu ska jag snart fara och söka hem syster från tåget igen, sen hoppas jag på att anton börjar ha jobbat klart för idag så att vi kan åka och handla och sen åka ut till stugan. Vi gärna hinna se på möss-på-läggningen från vårdberget här i åbo från TV, skall t.om. ta med mig min studentmössa och lägga på den. Någon nytta måste man väl ha av att man gått tre år i gymnasiet? Funderar på om jag borde packa något annat med oss, men vi har det mesta där ute också så vi borde klara oss bara vi har mat.


sjung om studentens lyckliga dar
juni 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0