Första riktiga mammaledighetsdagen

Idag är det dessutom min första officiella mammaledighetsdag, så idag har jag tjänat ihop några € :p tyvärr kommer dessa pengar in på kontot först i slutet av maj, men dom hålls ju sparade så länge då i alla fall. Har ju inte speciellt mycket utgifter just nu så jag skall väl klara mej. För säkerhetsskull räknade jag slantarna i spargrisen, lite på 80€ finns där som reserv :) skönt med lite backup. Dessutom bestämde vi denna månad att jag betalar hyran o anton maten så den enda utgiften som ännu kommer att komma är gymkortet. Bra så :)

Vad skall jag annat berätta, vi hade lite kaffe gäster här idag på eftermiddagen :) trevligt bara värre :p poäng till mig för att jag träffat flera vänner idag! Vi "firade" min mamma ledighet, eller jag firade :p tror inte gästerna var medvetna om att vi "firade" det. Nu ska jag mysa ner mig i soffan, käka en smörgås och dricka en ett glas oboy. Sen blir det sovdags och så är det en ny dag imrn igen. Fredag = veckoslut snart = anton är mera hemma (hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Tove Lantz

Jag hade också min första igår :) Känns skönt.

Vad har du planerat att sysselsätta dig med hemma nu fram tills skrutt kommer?

2012-04-20 @ 09:52:25
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0