hitta tillbaka?

Hade så bra flow på bloggandet här ren, men nu efter flytten så känns det som om jag glömt bort bloggen lite. Det blir säkert andra bullar nu bara helgen är förbi. Då jag blir hemma sittande igen, har i och för sig 2 tenter att läsa på till nästa vecka också men man hinner väl med lite båda? Ännu är det 2 dagar ledigt, super skönt! Imrn blir det påskmiddag med antonsfamilj, lyxigt!

Idag har vi haft en kompis på besök, vi satt ute på terassen och drack kaffe (inte jag då, jag drack cocis, men pojkarna) solen värmde skönt och man kunde sitta ute en stund. Men det var ju inte många plussgrader så efter att kaffet var uppdrucket fick vi ge oss och gå in. Men terassen är nu officiellt invigd. Där skall jag sitta mycket i sommar, gillkvällar på terassen är en sak som jag ser framemot.

Bebis ligger ju med rumpan uppåt nuförtiden, och hans hobby är att trycka på mina revben. Emellanåt är det riktigt svårt att andas, det sticker och trycker. Men det är bara att tänka att detta inte kommer att vara förevigt, egentligen kommer det att vara över innan vi ens hinner blinka och sen kommer jag sitta här och sakna magen <3 I det stora hela är det ju ändå mysigt att vara gravid :)

Nu ska vi fixa ihop lite grillspett och slänga dom på grillen, en skön chillkväll bara anton och jag. Mera sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0