humöret spelar en ett spratt igen en gång

De flesta dagarna har jag det på koll, så länge som jag äter rätt och riktigt med jämna mellanrum är det inga problem. Men idag hade vi bestämt att vi äter först då anton kommer hem från sin FBK övning vid halv åtta tiden. Detta bertyder alltså att jag inte åt middag vid fyra som vi annors gör, vilket ledde till ett humör som heter duga. Och som vanligt är det stackars älsklignen som får ta värsta smällen :/ allt bara irriterade mig och inget han sa eller gjorde gjorde saken någo bättre. För en timme sen stack han iväg på sin övning och jag satt och surade i soffan en stund innan det slog mig att jag ju inte ätit på länge. Nu har jag ätit ett mellis och druckit ett glas cola, och nu käns allt bra igen. Nu borde jag bara orka gå och handla också, har listan klar ren så det borde inte ta så speciellt länge. Vi bor ju breve butiken nuförtiden så det är bara att sätta sig på cykeln och trampa några gånger så är man framme, lyxigt det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0