idag har jag energi

Gud så skönt att känna att jag orkar göra något, tänk vad en shopingrunda och en pratstund med en kär vän kan pigga upp. Jag måste skärpa mej och bli bättre på att träffa mina kompisar. Det är bara att höra av sig om man vill träffa mig :p jag är ledig mest helatiden och vill gärna ha sällskap!

Vi startade tidigt imorse mot åbo och Hullut Päivät, vi gick omkring på stockman och träffade en gammal klasskompis/arbetskompis som jobbar där på sminkavdelningen. Vi snackade en bra stund med henne, uppdaterade varandra med det senaste skvallret ;) och konstaterade att vi inte riktigt hängde med i svängarna mera. Det fanns mycket fint på hullut päivät men jag har noll extra pengar just nu så jag bara tittade, otroligt nog klarade jag till och med av att inte köpa något! Jag och karin gick på kaffe och sen gick vi till brahe på sallad. Karin hade skola från klockan 12 så jag förde henne till Novia och styrde sen kosan hemåt.

Väl hemma satte jag mig bekvämt i soffan och tänkte ta mig en tupplur, då kom den riktiga kicken och sparkade mig i baken. Jag började veckoslutsstäda. SÅ skönt att ha allt städat ren på torsdagen. Då kan jag viga morgondagen till skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0