ingen kondis, PÅRIKTIGT

Jag konstaterade ofta förr att jag helt saknar kondition, då viste jag nog inte vad dålig kondis betyder. Vi var duktiga idag, jag och anton, och traskade iväg på en kvällspromenad. Vi gick 3 km och jag är helt slut. Känns lite tragiskt nog! Har dessutom ont i fogarna, foglossning eller vad det nu sen heler. Nåjo vi bestämde i alla fall oss för att nu då det blivit vår, bara vägar och fint väder skall vi börja gå ut på korta promenader på kvällarna. Så att vi får in det till en vana innan bebben kommer ut. Låter ju som en bra plan i alla fall ;) nu då jag satt mej ner i soffan igen, känner jag av nån liten sammandragning. Skönt ;) börjar nästan känna mej udda som inte haft så många sådana, jämfört (ja jag vet man skall inte jämföra sig med andra, varje graviditet är unik..) med många andra på kursen som är flere veckor efter mig och ändå har samandragningar. Men nu får jag vara med i leken ;) haha nä mest märks det nog bara för att magen blir hård som en sten och sen lite mjukare igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul :) Vi är beräknade 31/5.



Foglossning och sammandragningar har jag haft sen innan jul så du har inte missat något :P

2012-04-18 @ 22:06:29
URL: http://frumattheos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0